Αναρτήσεις

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Κ.Π.

3 Τρόποι δημιουργίας του δικού σου άβαταρ ή των μαθητών/τριών σoυ

Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για την παραγωγή εκπαιδευτικών βίντεο

71.Τύπος συντηρητικός! (Όγκος κυλίνδρου)

70. Κύβοι και κιβώτια (Όγκος κύβου και ορθογωνίου παραλληλεπιπέδου)

69. Γέμισε; Χωράω κι εγώ; (Όγκος - Χωρητικότητα)

68. Να το τυλίξω; (Κύλινδρος)

67. Συναρμολογώντας κομμάτια (Κύβος και ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο: ακμές και κορυφές)

66. Να το κάνω πακέτο; (Κύβος και ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο: έδρες και αναπτύγματα)

65. Κόβω κύκλους! (Βρίσκω το εμβαδόν κυκλικού δίσκου)

64. Το εμβαδόν τραπεζίου;; (Βρίσκω το εμβαδόν τραπεζίου)

63. Αδυνάτισα! Μισός έμεινα! (Βρίσκω το εμβαδόν τριγώνου)

62. Πλαγιάζω αλλά δεν αλλάζω! (Βρίσκω το εμβαδόν παραλληλογράμμου)

61. Καλύπτω, βάφω, σκεπάζω (Μετρώ επιφάνειες)

60. Αντανακλάσεις (Αξονική συμμετρία)

59. Έχω μεγάλα σχέδια! (Μεγεθύνω - μικραίνω σχήματα)

58. Συνάντηση κορυφής! (Σχεδιάζω γωνίες)

57. Μεγάλη α...γωνία στη γωνία! (Γωνίες)

56. Τα σχήματα του κόσμου! (Γεωμετρικά σχήματα - Πολύγωνα)

55. Πόσο μεγάλωσες! (Σύνθετα μοτίβα)